Dojść do Pełni... czyli o dniu codziennym i świątecznym, o Rodzince i tradycjach, o bieganiu i tańcu, o decu i innych twórczościach, o radościach i smutkach, o pięknie wokół mnie!

czwartek, 24 stycznia 2013

komu łyżwy, komu????


Kochani zima wciąż nas nie opuszcza tak więc aby ją poskromić mam dla Was łyżwy!!! 
Stare starutkie, pordzewiałe ale piękne!
 zapewne znajdziecie zastosowanie dla nich!!!!
 Zasady znacie - zdjęcie i link u Was na blogu. Osoby bez bloga też zapraszam - zostawcie swój adres. 
Zabawa trwa do 13 lutego!!!!



Aga

7 komentarzy:

  1. Ktoś będzie szczęściarzem 13 lutego:)
    Mnie jednak pochłonęły Twoje apetyczne bułeczki. Aguś, poproszę o trochę konkretów w temacie przepisu: ile mąki i takie tam.

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, nie może mnie tu braknąć:) Miałam takie w dzieciństwie. Potem rodzice kupili mi nowiutkie figurówki:) Ale to była frajda!
    Pozdrawiam serdecznie e

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak moje... trzeba było dziury sobie u szewca robić w butach :) Staję i liczę na to, że będą moje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Agnieszko :) I ja do Ciebie zawitałam - ide sie rozejrzec :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja też zgłaszam chęć przygarnięcia tych staruszków :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Siódemka podobno szczęśliwa więc Aguś jeśli pozwolisz ustawię się w kolejeczkę z nadzieją, że będą moje! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za Twoje słowa!Aga