Dojść do Pełni... czyli o dniu codziennym i świątecznym, o Rodzince i tradycjach, o bieganiu i tańcu, o decu i innych twórczościach, o radościach i smutkach, o pięknie wokół mnie!

czwartek, 25 sierpnia 2011

Jarmarczne małe co nieco!

Dziś krótka relacja z Jarmarku - i tak sobie myślę, że już wystarczy tych wakacyjnych relacji. Pora wrócić do wnętrzarskich klimatów.
Ale jeszcze przed tym...

toaletka w odcieniach różu
cuda- cudeńka




a kiedy nasyciłam oczy przyszła pora na swojskie jadło

Miałam pomysły aby zakupić to lub tamto... ale zrezygnowałam... zakupiłam tylko takie małe pamiąteczki. Pan mi pięknie zapakował w gazetę!


Tadam! Jak pisałam ostatnio obiecana niespodzianka dla Was!


do zdobycia klucz i foremka!
Jak macie ochotę - to zapraszam! Wiem, że wśród Was są osóbki które chętnie przygarną takie słodkości.
Zapraszam wszystkich chętnych. Zasady takie jak zawsze!
losowanie szczęśliwca 11.09

To ostatni weekend wakacji ... jeszcze może trochę słońca i leniuchowania!

Pozdrawiam Was! Aga:)

27 komentarzy:

  1. Mam fioła na punkcie zegarów, zegarków i zegareczków, więc jak znam siebie, to bym oskubała tą zegarową gablotkę :))) I chlebek... nie żeby jeść, ale wąchać, bo pewnie pachniał nieziemsko. Ściskam Cię Aguś i mam nadzieję, że dobrze się masz.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja się zapisuję. Foremeczka od razu przykuła moją uwagę. Z jedną w prawdzie nie poszaleję, ale tchnie tego ducha i może zapoczątkuje fajną kolekcję, do której się przymierzam.
    A i kluczyk niczego sobie :)

    Pozdrawiam serdecznie - mysz

    OdpowiedzUsuń
  3. A Ty Aga wracasz do pracy? chyba już nie co?
    uwielbiam takie starocie:) można chodzić i oglądać godzinami:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamusiu, cuda, cuda! Chyba nie opuściłabym takiego miejsca przez co najmniej 3 dni;)
    Pozdrowienia upalne:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnoscia ustawiam sie do kolejki. Dwa drobiazgi i ile moga zrobic radosci:) Moim szczesliwym numerem 11, wiec mam nadzieje, ze beda mogli wlasnie u mnie zamieszkac.
    Pozdrawiam serdecznie ze Slowacji

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi nie było dane tam dotrzeć, a chętnie pobuszowałabym po tych starociach :/ więc z tym większą przyjemnością zapisuję się na słodycze, może szczęście sie do mnie uśmiechnie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ogladac relacje z targow bo to absolutnie moje klimaty...a juz tak dawno nie bylam:)Od dawna marzy mi sie taka stara foremeczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super targ staroci !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Kazde zdjecie powiekszalam i podziwialam, naprawde same cudenka mozny bylo tam znalesc.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombowe skarby ! Można całymi dniami szperać po klamotach i człowiek się nie znudzi :-)
    A Emilka nie pcha się na ten świat. Cierpliwie czekamy.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś podobny klucz miałam często w rękach...jak ja teraz żałuję, że nie dopilnowałam wielu rzeczy...zapisuję się z sentymentu :)
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudeńka...a te zardzewiałe-sentymentalne klucze zapewne otwierają wszystkie cudowne miejsca na ziemi :)
    Pozdrawiam...zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie zapakowane:) Ach, jak ja lubię takie słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aguś-dzięki za foto relację.Och cudownie byłoby móc tam sie przechadzać.Pozdrówka cieplutkie-aga

    OdpowiedzUsuń
  15. Aguś, te foremki są piękne!Wiesz, że ja w Norwegii spotkałam w graciarni cały woreczek takich ślicznotek. Miałam następnego dnia wrócić po nie i zapomniałam!Może szczęście mi dopisze u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też uwielbiam targi staroci:) są pełne skarbów:)
    Na Twoje Candy oczywiście się zapisuje:)
    A Cibie pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowności... ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale tam fajnie,mialabym grzebania;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wracam po wakacjach a u taka gratka. Pewnie ze bym klucz i foremkę przygarneła - kocham takie graty a targowiska zazdroszcze. Oj pobuszowałabym.

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja chętnie przygarnę takie cukierki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Absolutnie fantastyczne candy - zgłaszam się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję się ochoczo! Stare klucze to moja słabość :) Wspaniałe candy! W ogóle cały blog cudny :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ochotę i o bardzo:) Lubię takie bibelociki

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki kluczyk piękna rzecz!
    www.skrzatka blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice gift! :)
    please enter my name
    I will post on my sidebar.
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hello! So adorable your space, dear! And your candy is so lovely! Loved! I've posted this on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Thanks so much for this lovely chance! :D Rachel
    Follower's name: Rachel Berault

    OdpowiedzUsuń
  27. Super te gadżeciki....kocham takie starocie z duszą!!

    Zapisuję sie w ogonku:) i pozdrawiam Cie ciepło Aguś!!
    kaja

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za Twoje słowa!Aga