Dojść do Pełni... czyli o dniu codziennym i świątecznym, o Rodzince i tradycjach, o bieganiu i tańcu, o decu i innych twórczościach, o radościach i smutkach, o pięknie wokół mnie!

poniedziałek, 24 marca 2014

coś żołtego! znowu???

Skoro wiosna to trochę koloru by się przydało... 
ja to mam takie skrajności najchętniej to wybieram czerń choć jak myślę o kolorze to ostatnio żółty i różowy jakoś tak mnie pociąga....

                            Pozostając pod wrażeniem koloru żółtego który zresztą jak dla mnie idealne pasuje do wiosny, zakupiłam w pewnym sklepie na B za groszowe pieniążki dwie nowe poszeweczki. Zrobiłam sobie także żółty plakacik który wędruje po całym salonie.
A poduszki pozują na Konstancjowym  krześle i z jej nowymi butami.


A to już wypociny moich rąk i bibułkowy wianek na dzień wiosny dla córci...
Wiosennie Was pozdrawiam:)
Aga

15 komentarzy:

  1. Poduchy fajne ale krzesełko jest bombowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosia prawdziwa Pani Wiosna :)
    co do koloru to w ubiorze też najczęciej czarny wybieram...a dodatki kolorowe...najchętniej pomarańcze i żółcie też :) zielenie...wiosennie-nie?
    pozdrawiam
    czekam na kolejne żółcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam fazę na żółcie... może to wyraz tęsknoty za słońcem... nie potrafię tego wytłumaczyć:)
    Poduchy super!

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Agus, u mnie tez potrzeba koloru, którą ja zaspokajam przynosząc kolejne kwiaty do domu :). Sciskam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolory :)) takie wiosenne..

    OdpowiedzUsuń
  7. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 6c8cbf67516c58d532fd4fa8b2a47844
    website kurma
    sms onay
    website kurma

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for your explanation, very good content. 3f9207e08e4826223236474ee6aaa3ec
    altın dedektörü

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za Twoje słowa!Aga